معرفی کتاب آموزش رزبری پای با لینوکس (رسپبری پای)

در این پست کتاب آموزش ررزبری پای با لینوکس رو معرفی کنم خودم تازه به شروع به خواندن این کتاب کردم. و توصیه می کنم شما هم بخونید کتاب جالب و جامعی است.

معرفی کتاب یاذگیری رزبری پای با لینوکس:

چرا باید از رزبری پای استفاده کنیم و رزبری پای چه چیزی در اختیار ما قرار می دهد رزبری پای کامپیوتری 35 دلاری (حدود 150 هزار تومان) است و تقریبا همه کارهایی که از یک PC انتظار می رود را می تواند انجام دهد اگر شما دوست دارید لینوکس یاد بگیرید یا با مدیریت یک سرور لینوکسی آشنا شود رزبری پای گزینه مناسبی برای شروع است. از رزبری پای می توان به عنوان یک سرور کوچک جیبی استفاده کرد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از رزبری پای قیمت مناسب آن است و شما نگرانی از آسیب دیدن کامپیوتر خود ندارید.

چه چیزی هایی در این کتاب می خوانید:

این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم شده است در قسمت 1 نحوه راه اندازی و استفاده از محیط گرافیکی آموزش داده می شود

در قسمت 2 با خط فرمان لینوکس آشنا می شوید خیلی از افراد بیشتر کارهای خود را در خط فرمان انجام میدهند خط فرمان در هر شرایطی در اختیار شما قرار داردحتی در مواقعی که به محیط گرافیکی دسترسی نداشته باشید. خط فرمان لینوکس سریع و کاراست با یادگیری خط فرمان لینوکس شما از ترمینال لینوکس لذت خواهید برد.

در قسمت 3 پروژه ها ی جالبی با رزبری پای خواهید خواند مثل راه اندازی وب سرور LAMP و راه اندازی دوربین و انتقال نصاویر راه اندازی مدیا سنتر با رزبری پای

دانلود کتاب  کتاب آموزش رزبری پای با لینوکس

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کتاب آموزش رزبری پای با لینوکس (رسپبری پای);

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.